Nakon Bud Lighta, ‘transrodni’ influencer Dylan Mulvaney postao zaštitno lice za Maybelline

Podijeli

Nakon kontroverzi Bud Lighta zbog partnerstva s “transrodnim” influencerom Dylanom Mulvaneyjem, korisnici društvenih mreža pozivaju na bojkot kozmetičke tvrtke Maybelline iz istog razloga. Hashtag #BoycottMaybelline koji se pojavio u utorak već je postao popularan.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dylan Mulvaney u ožujku je objavio kratki video na kojem nanosi kozmetiku brenda i tako “postaje glamurozna”, prenosi CBS. Pozivi na bojkot tvrtke dolaze dok još traju bojkoti protiv Anheuser-Buscha nakon što je njihov brend Bud Light potvrdio partnerstvo s Mulvaneyem.

Jedna je korisnica napisala: “Hej Maybelline. Žene su se godinama borile da dođu tu gdje jesmo, ovi muškarci vraćaju unazad ženska prava, a vi to podržavate. Molimo sve nas rođene žene #boycottmaybeline.”

>Bojkot piva u SAD-u zbog ‘transrodnog influencera’: Mreže preplavljene šalama

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“U redu, dame, sada Maybelline surađuje s degradacijom žena. [Bojkot Maybelline]”, napisala je druga korisnica.

Još jedan korisnica tweetala je: “Molim vas, bojkotirajte Maybelline proizvode. Kao i drugi woke entiteti, više nisu usredotočeni na žene. Oboji me Trans. To je NE od mene.”

“Kakva šala, ozbiljno?! #boycottmaybelline. Hvala Maybelline što ste rekli svijetu da nemate poštovanja prema ženama“, jedan je od komenatar.

Kelly: Samo je jedan način da budeš žena

U ponedjeljak su se pojavila izvješća da je prodaja Bud Lighta pala za 17 posto od partnerstva s Mulvaneyem, prenosi Daily Wire. Između ostalih, Bud Light su zbog te reklame javno prozvale country zvijezde poput Johna Richa, Travisa Tritta i Kida Rocka. Na udaru medija i korisnika našla se i novinarka Megyn Kelly nakon što je u svojoj emisiji rekla da Mulavaney nije žena, nikada neće biti žena koliko god operacija imao. Samo je jedan način da budeš žena, a to je da se rodiš kao žena”.

>Potpredsjednica marketinga Bud Lighta uzela dopust nakon kontroverzi s ‘transrodnim’ influencerom

U petak je potpredsjednica marketinga Bud Lighta Alissa Heinerscheid uzela dopust, a zatim je u ponedjeljak Daniel Blake, vrhunski marketinški direktor za glavne robne marke tvrtke također pušten na dopust.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr/Daily Wire

Pročitaj više

Povezani članci