Proizvođač KitKata Nestle ponovno podiže cijene

Podijeli

Proizvođač KitKata Nestle ponovno je podigao cijene zbog “neviđenih” povećanja troškova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Švicarski prehrambeni div rekao je da je povećao cijene za 6,5 ​​posto u prvoj polovici ove godine.

McDonald’s i Coca-Cola također su najavili poskupljenja ovaj tjedan.

Tvrtke se suočavaju s povećanim troškovima za stvari kao što su gorivo, plaće i sastojci, a potrošačke cijene u Ujedinjenom Kraljevstvu rastu najbržom stopom u posljednjih 40 godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nestle, koji također proizvodi Cheerios i Smarties, već je povećao cijene za 3,1% u zadnja tri mjeseca 2021.

Izvršni direktor Mark Schneider rekao je da su povećanja cijena provedena “na odgovoran način”.

> 10. kolovoza 1814. Henri Nestlé – kako je nastala omiljena svjetska slastica?

“Ograničili smo utjecaj neviđenih inflacijskih pritisaka i ograničenja opskrbnog lanca na razvoj naše marže kroz discipliniranu kontrolu troškova i operativnu učinkovitost”, dodao je.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rast cijena bio je najveći u Sjevernoj Americi, 9,8%, u usporedbi sa 4,9% u Europi, prenosi BBC.

Nestle je rekao da je organska prodaja – koja uklanja utjecaj promjena valute i akvizicija – porasla za 8,1% u prvoj polovici godine. Tvrtka je povećala svoju prognozu organskog rasta prodaje za ovu godinu na između 7% i 8%.

Neto dobit pala je za 11,7% na 5,2 milijarde švicarskih franaka kao rezultat jednokratnih stavki, uključujući veće poreze i otpise imovine i opreme u Rusiji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U ožujku je Nestle zaustavio ulaganja u Rusiju i povukao svoje popularne brendove iz zemlje nakon invazije na Ukrajinu. Međutim, ondje još uvijek prodaje osnovne potrepštine.

> Nestle i Carrefour također uklonili križ s pakiranja jogurta – potpišite peticiju protiv uklanjanja simbola kršćanstva

Rat u Ukrajini dodatno je pridonio povećanju cijena goriva i hrane, a inflacija u Ujedinjenom Kraljevstvu – stopa kojom cijene rastu – dosegnula je 9,4% u lipnju, što je najviša razina u više od 40 godina.

Neke tvrtke također moraju povećati plaće kako bi privukle i zadržale osoblje.. Međutim, povećanja plaća ne prate rastuće troškove života.

U srijedu je McDonald’s priopćio da je povećao cijenu svog cheeseburgera po prvi put u više od 14 godina – s 99 penija na 1,19 funti u Velikoj Britaniji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

To je uslijedilo nakon što je div pića Coca-Cola rekao Bloombergu da su globalne cijene porasle u prosjeku za oko 5 posto

Ranije ovog tjedna, Amazon je također objavio da povećava cijene za kupce iz Ujedinjenog Kraljevstva zbog viših troškova, s cijenom svoje pretplatničke usluge Prime od rujna za £1 mjesečno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr/bbc.com

Pročitaj više

Povezani članci