Zagrebačke ceste, donedavno jedna od najuspješnijih i najbolje organiziranih podružnica Zagrebačkog holdinga, dolaskom Tomaševića na vlast sustavno se upropaštava. Do dolaska nove vlasti nije zabilježen gubitak u njezinu poslovanju, čak i u 2020. godini koju su obilježili pandemija i potresi dobit je iznosila 15,5 milijuna kuna, upozorio je Ivica Lovrić, zagrebački gradski vijećnik i nekadašnji Bandićev pročelnik za obrazovanje. Njegovo priopćenje prenosimo u cijelosti.
Nakon promjene uprave Holdinga, već 2021. godine zabilježen je gubitak u iznosu od 14 milijuna kuna, a u prvih 6 mjeseci ove godine isti je iznosio 29 milijuna kuna. Predviđanja su da će do kraja ove godine gubitak biti 40 miljuna kuna.
>Bivši pročelnik Lovrić: Vladajući u Zagrebu hvale se da su obnovili 165 objekata, a od toga smo 162 ustvari obnovili mi
Razlog navedenom prvenstveno je drastično smanjenje proizvodnje i ugradnje asfalata, primarne djelatnosti Zagrebačkih cesta.
Naime, Zagrebačke ceste posjeduju najmoderniju reciklažnu asfaltnu bazu koja optimalno godišnje proizvodi između 180 i 200 tisuća tona asfalta koji se koristi za održavanje zagrebačkih ulica.
Lovrić: Trećina optimalne proizvodnje asfalta
Već prošle godine proizvodnja se znatno smanjila, dok se prava drama događa u ovoj godini u kojoj će se proizvesti i ugraditi samo 65 000 tona asfalta. U odnosu na prijašnje pozitivno poslovanje Zagrebačkih cesta to je svega 1/3 optimalne proizvodnje.
> Lovrić kritizira Tomaševića i Možemo: Potrošeno je 50 milijuna kuna, a Dom za starije još nije otvoren…
> KB Sveti Duh tvrdi da imaju bolje poslovne rezultate nego ranije; Lovrić: ‘Na laži se odgovara činjenicama!’
> Lovrić objavio drugu Tomaševićevu laž: Od 164 objekta s kojima se hvale, čak 162 su obnovljena za mandata bivše gradske uprave
> Tomašević se kiti tuđim perjem?! Ivica Lovrić nam je pobrojao sve projekte bivše vlasti koje si je Tomašević prisvojio
Navedeno loše poslovanje dovelo je do velikog nezadovoljstva među djelatnicima koji su jako zabrinuti za budućnost svoje nekad uspješne tvrtke te izražavaju sumnje da je posrijedi namjerno smanjivanje proizvodnje kako bi se asfaltna baza proglasila nerentabilnom te prodala, a navodno se od strane vladajućih razmatra prodaja i drugih nekretnina u sklopu Zagrebačkih cesta.
Također, pod rubrikom vjerovali ili ne, mogli bi navesti činjenicu da je po dolasku na vlast nova uprava imenovala voditelja podružnice Zagrebačkih cesta, no nakon političke trgovine s koalicijskim partnerom SDP-om imenovan je drugi voditelj iste podružnice dok je prvi zadržao sve beneficije voditelja. Dakle, imamo dvojicu zaposlenika s plaćom i ostalim beneficijama koja pripadaju voditelju (npr. službeni automobil 24 sata) … !