Ogromne gužve vladale su u srijedu ujutro diljem glavnog grada na prometnim žilama kucavicama. Iako su zabilježeni i izvanredni incidenti poput iskakanja tramvaja iz tračnica i prometne nesreće, za Zagrepčane je gužva u prometu postala svakodnevica.
Kolone automobila na frekventnim prometnicama i križanjima, zastoji u tramvajskom prometu…Držićeva, Vukovarska, Zeleni val, Gundulićeva…
Gužve u frekventno vrijeme ujutro i oko 16, 17 sati kada se Zagrepčani vraćaju s posla – postalo je uobičajeno.
Gradska uprava na čelu s Tomislavom Tomaševićem itekako je toga svjesna. I to im je sasvim u redu. Nedavno je Tomaševićev zamjenik Luka Korlaet alanfordovski ustvrdio da u Zagrebu nema prometnog kolapa osim u ‘vršnim satima’.
Možda će vas zanimati
Tomaševićev fijasko s pješačkim zonama: Pogledajte kako one izgledaju u drugim europskim gradovima
To je valjda po Korlaetu sasvim u redu.
Gužve se stvaraju u centru oko novouvedene pješačke zone i to svakodnevno. Gužve su i zbog radova na prometnicama koji nisu odrađeni u periodu godine koji nije ‘vršan’, a to je ljeto…
Možda će vas zanimati
Goluža: 'Odrast' je zeleno-lijeva 'progresivna' franšiza koja kroz Možemo guši Zagreb
Nezavisni zastupnik u zagrebačkoj Gradskoj skupštini Trpimir Goluža upozorio je na nastojanja političkog projekta Možemo da odgovarajućom literaturom osnaži svoj ideološki profil
Rješenje za prometne gužve gradska uprava na čelu s Možemo ne vidi u boljem tajmingu radova ili pak uvođenju novih prometnih rješenja. Dapače.
Podsjećamo samo na videosnimku koju je Nacional objavio u rujnu ove godine s interne online edukacije za članove Možemo na kojoj se može čuti i teorija da prometni kolapsi služe da bi se ljude odgovorilo od korištenja automobila i primoralo da koriste bicikle.
Možda će vas zanimati
Otkrivena videosnimka na kojoj Možemo zagovara prometni kaos ne bi li ljudi odustali od korištenja automobila
Videosnimka je intrigantna zato što otkriva da je tu online edukaciju vodio Tomislav Nakić-Alfirević koji uopće nije prometne struke.
Izvor: narod.hr