Prvi u seriji polovnih tramvaja koji je zagrebačka gradska vlast kupila u Njemačkoj jučer je krenuo u redoviti promet, a danas je već stao zbog kvara.
Jedan od 11 rabljenih tramvaja starih 27 godina koji je zagrebački prijevoznik nabavio iz njemačkog Augsburga stao je u srijedu na Trgu bana Josipa Jelačića, izvijestio je Tportal.
Tramvaj već drugog dana vožnje stao zbog kvara
Tramvaji za koje je gradonačelnik Tomislav Tomašević tvrdio da su “skoro novi”, već drugog dana vožnje stao je zbog kvara, a ZET tvrdi da je to normalno.
Na društvenim mrežama građani već komentiraju prvi kvar, a među njima su i gradski vijećnici Trpimir Goluža i Ivica Lovrić.
Objavljena je i usporedba nabave tramvaja u Zagrebu i Sarajevu, pa ispada da su sarajevske gradske vlasti obavile bolji posao od svojih zagrebačkih kolega.
Gradski prijevoznik je u priopćenju kao najvažnije istaknuo da je kvar uklonjen “brzom reakcijom servisne službe te je tramvaj i dalje u prometu”.
>Tomaševićevi ‘mladići’: Rabljeni tramvaj iz Njemačke star 27 godina prevezao prve putnike u Zagrebu
Sudeći prema priopćenju ZET-a, kvarovi na tim tramvajima predviđeni su i trebali bi biti uobičajena stvar.
ZET: uobičajeno u prvom razdoblju
“Ističemo kako je riječ o dodatnim podešavanjima, a što je uobičajeno u prvom razdoblju upotrebe vozila”, poručuje ZET.
U nabavi vrijednoj 2,7 milijuna eura kupljeno je ukupno 11 tramvaja proizvedenih 1996. koji, su prema riječima zagrebačkog gradonačelnika Tomislava Tomaševića, prije nekoliko godina u potpunosti obnovljeni.
ZET je kupio 11 rabljenih tramvaja od tvrtke Stadtwerke Augsburg za više od 2 milijuna eura. Riječ je o modelima GT6M proizvođača ADtranza.
Zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević najavio je da je riječ o tramvajima starim između 15 i 20 godina, no ispostavilo se da su tramvaji stariji, točnije proizvedeni su 1996. godine, što znači da su stari 27 godina.
>U Zagreb stigao prvi rabljeni tramvaj: Nemaju ni klimu, a Tomašević se hvali. Pogledajte druge reakcije
Ostali rabljeni tramvaji u Zagreb će dolaziti tijekom sljedeće godine, sukladno ugovoru o nabavi.
Predsjednik Uprave ZET-a Marko Bogdanović ranije je kazao kako je cilj zamjena starijih modela tramvaja koji su trenutačno u prometu, ali i premošćivanje vremena koje je potrebno za proizvodnju 20 novih tramvaja za koje je s tvrtkom Končar već sklopljen ugovor o nabavi.
>Ivica Lovrić otkriva kako je namješten natječaj za tramvaje iz Njemačke i poručio: Tomašević uvozi njemački otpad
Prema najavama, u 2024. trebao bi biti potpisan ugovor o nabavi još 20 novih tramvaja.
Izvor: narod.hr