Četiri producenta za ‘Menart’ radila na albumu Tram 11: Nisu vidjeli tekstove prije ljevičarskih napada?

Podijeli

Nakon što je izdavačka kuća Menart predstavila na svojim službenim stranicama novi album reperskog dvojca Tram 11 riječima “album Jedan i jedan odiše tematikom i metaforama današnjice i vodi nas u svijet rapa ovog zagrebačkog dvojca koji su jedni od utemeljitelja hrvatske rap scene”, ubrzo je promijenila priču.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Menart je reagirao nakon što su ovih dana ljevičarski mediji i njihovi novinari analizirali stihove dvojca Tram 11. Ljevičarski mediji zaključili su da stihovi nisu na njihovoj lijevoj ideološkoj liniji. Iako je do sada sve i svašta nazivano ‘umjetničkim slobodama’, sada su one naglo nestale. Kako se dogodio propust priznatoj izdavačkoj kući da nije uočila “retoriku mržnje”, kako navode ljevičarski mediji, u pjesmama željno iščekivanog albuma?

Menart poručuje kako je “objava spomenutog albuma uvrijedila dio publike”, ali ne spominju kako je rap u svom izričaju uvijek prostački, ali u rapu Tram 11 različito je jedino to što se psovke odnose na ljevicu.

>Diskografska kuća Menart prekinula suradnju s Tram 11 zbog kritika lijevih medija: Gdje su nestale ‘umjetničke slobode’?

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Diskografska kuća Menart raskida ugovor s grupom Tram 11. Nedavno objavljeni album ‘Jedan i jedan’ odlučili smo povući i iz fizičke prodaje te sa svih digitalnih streaming servisa. Svjesni smo i žao nam je što je objava spomenutog albuma uvrijedila dio publike. To nam nikako nije bila namjera i radimo sve kako bismo ispravili ovaj nenamjeran propust. Menart nikada nije podupirao nikakav oblik mržnje, već slobodu govora i različitosti.

Album ‘Jedan i jedan’ objavili smo prvenstveno zbog uspješne dvadesetogodišnje suradnje s Tram 11 te golemog interesa publike koji se pokazao najavom izlaska albuma ‘Jedan i jedan’. Menart posluje 25 godina i ponosni smo što je u našem katalogu široka lepeza glazbenika koji djeluju u svim glazbenim žanrovima”, stoji u priopćenju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stranice na Menartu izbrisane

„Album je podijeljen u četiri odlomka zanimljivim skitovima naše operaterke Tram 11 hotlinea. Pričamo o društvenim nesuglasicama, razgolićujemo političku scenu i sve njene aktere i poltrone, upozoravamo na mnoge bolesti društva i pojedinaca, razotkrivamo lažne vođe, lažne mesije i jednoumlje medijske pa i kulturne scene, pričamo o kvartovskim preživljavanjima, raperskoj bahatosti i očuvanju HipHop kulture, ljubavnim nedoumicama, izazovima društvenih mreža, a i o nesvijetloj budućnosti u kojoj smo zapleli. Uglavnom, radimo sve što smo radili na našim albumima do sada, negativno pretvaramo u pozitivno. Ovo je još jedan dokument vremena iz kuhinje Tram 11.“ – o albumu je jasno rekao Woo kako je prvotno pisalo na stranicama Menarta.

14 novih pjesama na ovom albumu nudi raznolike teme; od ozbiljnih političko društvenih do ljubavnih.

Ovaj sadržaj više nije moguće pronaći na službenim mrežnim stranicama izdavačke kuće:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nema više ni opisa sastava gdje je pisalo: Tram 11 su 1996. osnovali Nenad Šimun (Target) i Srđan Ćuk (General Woo). Bili su jedni od prvih hip hop i rap glazbenika u Hrvatskoj. Sastav je nazvan prema zagrebačkom tramvaju broj 11. Snimili su tri studijska albuma:
-Čovječe ne ljuti se
-Vrućina gradskog asfalta
-Tajna crne kutije
Sastav se raspao 2003., te su nakon toga General Woo i Target objavili nekoliko solo albuma.

Tko su bili producenti albuma Jedan i jedan?

Producenti albuma Jedan i jedan –  bili su su Hrvoje Marjanović (Sett), Matko Šašek (Koolade), Kickass i Branko Brkić (Brka).

Dakle, čak četiri producenta radila su na ovom albumu i nadgledala njegovo stvaranje prije nego što je finaliziran i pušten u prodaju.

Vjerojatno nije moguće da odgovorne osobe izdavačke kuća uz četiri producenta koji su potpisani uz album – pjesme albuma za kojeg i sami navode “da su ga fanovi željno iščekivali te da je cijela prva edicija rasprodana već u pretprodaji” –  nisu poslušale, a posebno jer se zna da je rap u svom izričaju uvijek prostački – jedino se u ovom slučaju – psovke odnose na ljevicu.

 

 

 

 

 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr

Pročitaj više

Povezani članci